A magyar élelmiszerek innovációja terén kifejtett munka elismeréseként a Nádudvari Élelmiszer Kft. Nádudvari Körített Túró termékcsaládja nemcsak a Magyar Termék Nagydíj védjegy viselési jogát kapta meg, de elnyerte az Agrármarketing Centrum (AMC) különdíját is – értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség.A vállalat a hazai élelmiszerpiac azon kevés piaci szereplői közé tartozik, amelyeknél a tulajdonosi kör, a tőke, a munkaerő, és az alapanyag is magyar. Üzleti filozófiáját a minőségre fókuszálva határozták meg: a nyomon követés és a megfelelés az élelmiszerbiztonsági elvárásoknak meghatározó fontossággal bír a munka minden fázisában. Ezen stratégia alapján nyerte el a Nádudvari körített Túró termékcsalád a Magyar Termék Nagydíj címet.
A magyar tejtermék-előállító vállalatok közül a 2010 évben Nádudvar egyedüliként büszkélkedhet ilyen védjegyet elnyert termékkel. Az AMC, mint a magyar agrártermékek kül- és belpiaci értékesítésének támogatásra hivatott intézmény szívesen állt e kezdeményzés mellé, hiszen a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegy programjával maga is támogatja a kiemelkedő minőségű hazai élelmiszereket gyártó vállalatok piaci szereplését.
A Nádudvari Körített Túró erős alapokra építkezett: két fő alkotóeleme a rögös Nádudvari túró, valamint a friss köpülésű Nádudvari teavaj. Ezen termékek már a korábbi években elnyerték a Magyar Termék Nagydíj címet. A termékfejlesztés a tradícióra építve történt: A termékbe a rögös túró és a vaj mellé csak alapfűszerek kerültek és így született meg a nagyanyáink által otthon, házilag készített étel nádudvari változata:A mai kiélezett piaci versenyben különösen nagy jelentősége van annak, hogy a piac, a fogyasztók hogyan értékelik egy adott üzem munkáját. A Magyar Termék Nagydíj és az AMC-különdíj mellett a Nádudvari márka a Superbrands 2010 címet is magáénak tudhatja. Ezek az elismerések most megerősítették, hogy Nádudvar jó úton halad, és a vásárlók szeretik a jó minőségű magyar terméket.
(forrás: OBJEKTÍV Hírügynökség)