2024. Április 25. Csütörtök Márk napja van.
Kezdőlap Beköszönő Nagykunság Nagy-Sárrét Hajdúság - Hortobágy A hét képe Háromföldi videók Háromföldi Ki Kicsoda Emlékek, történetek, mesék... Kapcsolat Fotoalbum

Szállást keres a szent család
2023-12-23 12:33:19

Berekfürdőn, Karcagon és Püspökladányban is megelevenedtek a régi népszokások, melyben eljátszották Jézus születésének történetét.

« Vissza a hírekhez
Vonattal és kerékpárral...

2013-10-16 20:22:11

2013. október 12-én szombaton reggel negyed nyolckor ültünk fel a püspökladányi állomáson a kis piros vonatra (ezt gyerekkoromban vicinek hívtuk)

és háromnegyed órai vonatozás után Füzesgyarmatra értünk. IMGA0078.JPG
Itt kerékpárra pattantunk és a szuper bicikli úton elkerekeztünk a Kastélykert Fürdőhöz, ahol megreggeliztünk  és újult erővel tovább hajtottunk Szeghalom felé. Ott a főtéren már készülődtek az Első Körös és Sárrétmenti Betakarítási Forgatag című programra. Gyorsan megbeszéltük, hogy miután elmegyünk Vésztő-Mágorra és Vésztőre, feltétlen visszajövünk ide, mert érdekesnek mutatkozott a rendezvény.

Háromnegyed tizenkettőkor már a Vésztő-Mágori Történelmi Emlékhelyen ebédeltünk és kis pihenő után nyeregbe szállva Vésztőre karikáztunk. Ott megnéztük az uram nagyszülői házát a Bethlen utcán, majd kibicikliztünk az állomásra, ahonnan Szeghalomra utaztunk. A vonaton aranyos jegyvizsgáló kérdezte hogy honnan jövünk és hova megyünk. Ajánlott vendéglőt, ahol finom ételt főznek és nincs messze. A szeghalmi állomási kisvendéglőt. Oda tértünk be ebédelni. A pincér kedves és figyelmes volt, a mellékhelyiség tiszta és jól felszerelt, széles étel választék. Ebéd után bementünk a városközpontba, ahol megnéztük a néptánc műsort, vettünk vásárfiát. A fél hatkor induló vonattal jöttünk haza. Háromnegyed hétre értünk Püspökladányba. Gyönyörű idő volt, itthon a Tv-ben most mondták be, hogy a Körösök mentén 28 fokos "hőség" volt.
v__szt__8.JPG               v__szt__10.jpg
Ez így igaz. Tanúsíthatjuk. (Írta: Csontos Gabriella)
Add a Facebook-hoz

Kommentáld a hírt!

A J Á N L Ó

egiangyalunkmeheszet

www.facebook.com/fenyvespanninyaralo

Kézműves tollak a Tiszából a Tiszáért

Tiszából gyűjtött kupakokból és uszadékfából készít tollakat az abádszalóki Telekes Attila, aki minden eladott darab után támogtja a Tisza megtisztítását.